Sure2endure

Sure2endure
Geschikt om verzuring tegen te gaan bij duursporten

Weightcontrol

zaterdag 31 oktober 2009

Zaterdag 30 oktober 2009 Henk & Mexican friends






Zaterdagochtend ging om 05.45 uur de wekker. Mirjam was moeilijk wakker te krijgen. Om 08.00 heb ik met German bij het Central Park afgesproken om met de Mexicanen een klein half uurtje te lopen en wat leuke foto's te schieten.
Ik kon de spanning toch wel voelen....de sfeer rondom het park was top! Het lijkt wel of iedereen met de marathon bezig is.
Iedereen bereid zich op zijn eigen manier voor. Toch wel leuk om te zien en te ervaren. Maar goed, ik loop de marathon 1 keer!!!!
Dus ik zal de beelden goed op mijn harde schijf opslaan onder mijn ' kale ' bolletje.

Rond 12.00 uur zijn we weer terug bij het Hotel om te relaxen. Vanmiddag doe ik niets. Totale lichamelijk ontspanning.
Anton en Elly, de ouders van Mirjam zijn Manhattan ingegaan om te genieten van de vele bezienswaardigheden. Naast mij ligt Mirjam weer te snurken...tussendoor zegt ze....' wat lekker zeg ' !!

Ik voel me goed...ik ben er klaar voor. Morgen om 05:30 uur worden wij opgehaald en om 10:30 uur is de START!
Vanavond is er nog een pastaparty, dus nog even wat koolhydraten tanken voor de grote dag.

Iedereen die gesms't en gemaild heeft, BEDANKT voor de support!

Geen opmerkingen: